Klacht?
Klacht?
Wij doen onze uiterste best om een mooie assortiment samen te stellen, van goede kwaliteit en deze zorgvuldig te verpakken en te verzenden. Ben je desondanks niet tevreden en heb je een klacht? Maak deze dan allereerst bij ons kenbaar door te mailen naar klantenservice@ymhomecreations.nl
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
- Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
- Het ordernummer (nummer wat begint met #)
- Een omschrijving van je klacht
- Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.
Behandeling en reactie op je klacht
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. We streven er altijd naar om binnen 5 werkdagen je klacht op te lossen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover bericht. Je stelt Y&M Home Creations in de gelegenheid om de klacht te beoordelen en/of binnen een redelijke termijn te herstellen. Je krijgt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Degene die je klacht behandelt, kan je tijdens de beoordeling vragen om extra informatie. Wanneer nodig zullen we (een) externe deskundige(n) raadplegen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.