📜 Annuleringsbeleid
Bestelling annuleren
Het is erg lastig om je bestelling na plaatsing nog te wijzigen of te annuleren. Ons systeem is namelijk volledig geautomatiseerd, waardoor je bestelling zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld en bezorgd. Houd er wel rekening mee dat er €6,99 administratie | annuleringskosten berekend kunnen worden. Kan de bestelling niet meer geannuleerd worden kan de consument de bestelling na ontvangst retourneren. (Let op, retourkosten zijn voor consument) en geldt het retourprotocol.
Kosten bij annuleren na niet ophalen of weigeren bij de deur:
Kan de consument niet meer annuleren en kiest hij / zij ervoor om het pakket niet op te halen of weigert de consument het pakket bij de deur dan is de ondernemer niet verantwoordelijk voor alle kosten die daarbij komen. Tijdens de bestelling gaat consument namelijk akkoord met de voorwaardes en gaat hij / zij ook een betalingsverplichting aan en is de consument ook verantwoordelijk voor om op de juiste manier met een bestelling om te gaan.
Heeft de consument de bestelling niet opgehaald of geweigerd bij de deur dan komt naast de administratiekosten ook de kosten die bij het retourbeleid beschreven er bovenop.
Pas na contact van consument met de ondernemer, gaat de ondernemer over op crediteren van het bedrag, minus alle bijkomende kosten.
Nog geen track & trace code ontvangen of ontdek je een fout in je bestelling.
Neem dan direct na plaatsing van je bestelling contact met Y&M Home Creations op via de klantenservice. Het makkelijkst is via WhatsApp, mail kan te laat gelezen worden! Wie weet kunnen we jou dan nog helpen voordat het verzonden is.
*Let op: Het eventueel kosteloos annuleren van een order binnen een half uur is alleen mogelijk op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 m.u.v. feestdagen, vakantie en andere vrije dagen die aangegeven zijn op de pagina Aangepaste openingstijden klantenservice Y&M. Hierbuiten is dit helaas niet mogelijk en zullen er kosten berekend worden!