Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Ons team heeft getracht om zoveel mogelijk vragen alvast te beantwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen jou graag.

Bestellen

Als een artikel niet meer op voorraad is, hebben wij als extra service de optie dat je je e-mail kan achter te laten bij het artikel. Zodra het weer op voorraad is sturen wij een e-mail naar je toe en kan je het alsnog bestellen. Is het niet meer te bestellen laten wij dit uiteraard ook weten.

Wil je zeker weten of het weer komt, neem dan even contact met ons op. Soms kiezen wij er namelijk voor om het toch niet meer in ons assortiment te nemen. Maar dat wil dan niet zeggen dat wij het niet meer kunnen inkopen. Dus niet twijfelen. Gewoon contact met ons opnemen. 

 Voor de verzendkosten hanteren we op dit moment 1 tarief. Normaal tarief.
- Voor NL: Gratis vanaf €100,00 anders €5,95.
- Voor BE / D: Gratis vanaf €125,00 anders €9,50
- Voor FR: Gratis vanaf €150,00 anders €14,50
Deze prijzen zijn inclusief verzekering!!


NL: Bij sommige artikelen hebben wij vanaf januari 2022 ook de optie brievenbuspakket. Dan zijn de kosten €4,25

  

Eigen bezorgdienst in Leiderdorp en een straal van 10km 

- Binnen Leiderdorp, minimaal €25 -
Kosten: vanaf €50 GRATIS anders €2,50
 

- Binnen een straal van 3 tot 10km vanaf de Kastanjelaan. -
Kosten: vanaf €100 Gratis en anders €5,95  

  

Wij bezorgen alléén op afspraak.
Bezorgtijden: op werkdagen tussen 13:00 - 21:00 uur. In het weekend in overleg!
Na de bestelling krijg je een WhatsApp om een bezorgafspraak te maken.

 

- Verzendkosten zijn allemaal inclusief BTW & verzekering -

Zoek jouw favoriete artikelen uit en voeg de artikelen toe aan je winkelwagen. Ga naar de winkelwagen om de bestelling te plaatsen en volg de stappen in de winkelwagen.


De stappen zijn:
- maak (als je deze nog niet hebt) een account aan, (dit is niet verplicht),
- vul je adresgegevens in,
- kies een verzendwijze, (verzenden of ophalen)

- kies je betaalmethode, 

- ga akkoord met de voorwaarden 

- voldoe de betaling.

Je bestelling is geplaatst!

Let op: Heb je bij bezorgen gekozen voor afhalen bij een service/ afhaalpunt kies dan NA betalen jouw service / afhaalpunt!

Als eerste bedankt voor je bestelling.

Zoals op de website én ook bij het artikel aangegeven staat, houden wij 1 á 3 werkdagen verzendtijd aan. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden maar soms hebben wij echt die 3 werkdagen nodig.

Als het langer duurt dan sturen wij zeker een berichtje!


Heb ja na 3 werkdagen nog steeds niets ontvangen neem dan zeker contact met ons op, wellicht is er dan iets niet goed gegaan met jouw bestelling.

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 21:00uur:

Whatsapp: +31(0)6 83508097
Live chat: Chat linksonder met ons.

Telefonisch zijn wij, op werkdagen, bereikbaar van 09:00-17:00uur op +31(0)71 8891708

In het weekend zijn wij op WhatsApp bereikbaar maar kan het wat langer duren voordat wij reageren. Houdt daar rekening mee. 

We helpen je dan graag verder om te kijken waar het eventueel mis gaat.

- Hoe berekenen wij de werkdagen?
Bestel je op maandag t/m vrijdag vóór 18:00uur dan is die dag nog een werkdag.
Bestel je op vrijdag na 18:00 of in het weekend? Dan is maandag werkdag nr1?

Voorbeeld:
Je besteld op maandag om 17:00 dan is maandag werkdag nr1
Bestel je maandag om 19:00uur dan is dinsdag werkdag nr1

Wellicht is de mail terecht gekomen in je SPAM, kijk die eerst even na!
Heb je daar ook niets ontvangen neem dan contact met ons op.

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 21:00uur via:
WhatsApp: +31(0)6 83508097
Live chat: Chat linksonder met ons.
E-mail: klantenservice@ymhomecreations.nl
Zakelijk: info@ymhomecreations.nl

Telefonisch zijn wij, op werkdagen, bereikbaar van 10:00-16:00uur op +31(0)71 8891708 

In het weekend is onze klantenservice in principe gesloten. Wij zijn eventueel alleen op WhatsApp bereikbaar maar het kan dan wel langer duren voordat wij reageren. Houdt daar rekening mee.

We helpen je dan graag verder om te kijken waar het eventueel mis gaat.

Tip: Voeg ons e-mailadres aan je veilig email afzenders of voeg ons toe aan je contacten, zo mis je geen email meer van ons.

Zie antwoord hierboven.

Het is erg lastig om je bestelling na plaatsing nog te wijzigen of te annuleren. Daar horen helaas ook de adresgegevens bij. Ons systeem is namelijk volledig geautomatiseerd, waardoor je bestelling zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld en bezorgd.

Heb je nog geen track en trace code ontvangen? Neem dan direct na plaatsing van je bestelling contact met ons op via onze klantenservice.

We helpen je dan graag verder. 

Kan het niet meer aangepast worden dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor het opnieuw te versturen pakket in rekening te brengen ongeacht het totale bestelbedrag.
Kosten: NL €15,00 - BE €20,00.


Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invoeren van uw adres- en factuurgegevens. Wij verzoeken u uw complete NAW-gegevens en het eventuele afwijkende afleveradres in te vullen en nogmaals te controleren.
Wil je je bestelling annuleren n.a.v. verkeerde adresgegevens dan zullen wij de gemaakte kosten wel bij je verhalen en zal het in mindering gebracht worden op je eventuele terugbetaling.

Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenen kan je deze gegevens optioneel invullen. 

Het is erg lastig om je bestelling na plaatsing nog te wijzigen of te annuleren. Ons systeem is namelijk volledig geautomatiseerd, waardoor je bestelling zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld en bezorgd. Wel kun je je bestelling na ontvangst retourneren. (Let op, retourkosten zijn voor jezelf)

Heb je nog geen track en trace code ontvangen of ontdek je een fout in je bestelling? Neem dan direct na plaatsing van je bestelling contact met ons op via onze klantenservice. Het makkelijkst is via WhatsApp!!!

Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 - 21:00uur via:
WhatsApp: +31(0)6 83508097
Live chat: Chat linksonder met ons.
E-mail: klantenservice@ymhomecreations.nl
Zakelijk: info@ymhomecreations.nl

Telefonisch zijn wij, op werkdagen, bereikbaar van 10:00-16:00uur op +31(0)71 8891708 

In het weekend is onze klantenservice in principe gesloten. Wij zijn eventueel alleen op WhatsApp bereikbaar maar het kan dan wel langer duren voordat wij reageren. Houdt daar rekening mee. 

We helpen je dan graag verder.

Is het een cadeau laat het dan even weten in de notities, dan houden wij er extra rekening mee.

Ergens anders laten bezorgen is ook geen enkel probleem. Geef het adres aan waar we het heen kunnen sturen, dan zorgen wij ervoor dat het direct naar diegene verstuurd word. 

Let op: Zet bij je factuur adres je eigen adres en bij het verzendadres het adres van diegene waar het heen gestuurd moet worden.

Wil je het laten bezorgen in Leiderdorp:
Geef dit dan even aan via de WhatsApp. Dit doen wij namelijk zelf. Van te voren nemen we via WhatsApp contact met jou op om een tijd af te spreken. Wil je het laten bezorgen aan iemand in Leiderdorp, dan kan dat uiteraard ook.
Dan zorgen wij dat het op het tijdstip bezorgt wordt wat jij aangeeft.

Ja dat kan zeker. Wij verzenden op dit moment alleen via PostNL, wil je een andere verzendmaatschappij zijn wij genoodzaakt om €15,00 toeslag te berekenen.

Wij verzenden op dit moment pakketten alleen in Nederland, België, Duitsland & Frankrijk.

Maar wellicht in de toekomst ook naar andere landen.

Neem even contact met ons op via de klantenservice. Er zijn zeker mogelijkheden dat wij het vaak voor je kunnen bestellen. Altijd vragen of er mogelijkheden zijn. We kunnen meer dan wat je misschien weet. 

Zodra wij voor jou iets moeten gaan bestellen of als we bij de groothandel staan en willen het in overleg met jou meenemen vragen wij via een TIKKIE eerst het aankoopbedrag te betalen. Wij zullen na betaling er voor zorgdragen dat het bij jou bezorgt wordt.

Let op: Op aanvraag bestelde artikelen kunnen na bestelling niet meer geannuleerd, geretourneerd of geruild worden. Dit omdat wij het niet in ons assortiment hebben. Maar wij zullen tijdens de aankoop er alles aan doen dat jij kan zien hoe het artikel eruit ziet. eventuele maten worden besproken etc.
Dus wat JIJ op dat moment ziet is ook wat je dan ontvangt!! Niks meer en niks minder.

Dit is in de wet zo geregeld.
Zodra je wat online besteld is een webshop verplicht om dit te vragen. Net zoals dat je akkoord moet gaan met de Algemene Voorwaarden.

Wij houden wij 1 á 3 werkdagen verzendtijd aan. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden maar soms hebben wij echt die 3 werkdagen nodig.

- Hoe berekenen wij de werkdagen?
Bestel je op maandag t/m vrijdag vóór 13:00uur dan is die dag nog een werkdag.
Bestel je op vrijdag na 13:00 of in het weekend? Dan is maandag werkdag nr1?

Voorbeeld:
Je besteld op maandag om 12:00 dan is maandag werkdag nr1
Bestel je maandag om 19:00uur dan is dinsdag werkdag nr1

Betalen

Ja zeker kan dat. Wij accepteren Mastercard, Maestro & Visa.
Voor Frankrijk hebben we Cartes Bancaires

Klarna voert tijdens het bestelproces een check uit op jouw persoonsgegevens.
Wordt je betaling niet goedgekeurd kan dat verschillende oorzaken hebben. Wij geven hier een aantal dingen aan. Wij staan helemaal buiten Klarna maar willen wel een aantal dingen aangeven waar je eventueel naar kan kijken.

  • Tikfout in de gegevens (naam, adres, huisnummer, postcode, woonplaats)
  • Is je telefoonnummer, leeftijd en email adres goed
  • Heb je in een zeer korte tijd veel aankopen gedaan
  • Heb je teveel open staan
  • Hoe is je betaalgeschiedenis bij Klarna

Wordt je door Klarna geweigerd dan is dat niet onze keuze maar echt aan Klarna. Jij weet zelf misschien wel de reden. Wij zullen dat nooit weten want dat is ook jouw privacy!

Heb je nog andere vragen over Klarna? Neem dan contact met ze op of ga naar de website van Klarna. NL: Klarna . BE: Klarna DE: Klarna FR: Klarna

Algemene vooraarden Klarna Nederland
Algemene voorwaarden
Klarna België    

Mocht jouw verzoek tot betaling door Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk nog steeds betalen via een andere betaalmethode. Wil je toch verzekerd zijn voor jouw betaling omdat je ons nog niet vertrouwd, betaal dan met CreditCard. En anders hebben we de mogelijkheid voor iDeal, Bancontant, PayPal etc.

Y&M Home Creations is aangesloten bij WebwinkelKeur en wij hopen daar ook een stuk vertrouwen mee te geven aan onze klant. 

Weet dat aan alle betaalmethodes géén enkele extra kosten aan zitten.  

Ja, je kunt bestellingen achteraf betalen met Klarna. Na ontvangst van je bestelling krijg je van Klarna een factuur per mail. Je kunt de betaling dan binnen 30 dagen aan Klarna voldoen. 

Klarna voert tijdens het bestelproces een check uit op jouw persoonsgegevens. Mocht jouw verzoek tot betaling door Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk nog steeds betalen via een andere betaalmethode. (weet dat wij aangesloten zitten bij Webwinkelkeur)

Heb je nog andere vragen over Klarna? Neem dan contact met ze op of ga naar de website van Klarna. NL: Klarna . BE: Klarna DE: Klarna FR: Klarna


Algemene vooraarden Klarna Nederland
Algemene voorwaarden
Klarna België

Aan deze betaalmethode zitten géén enkele extra kosten aan.  

Nee, je kunt geen kortingscodes inwisselen bij aankoop van een E-Giftcard. 

Nee, er is één kortingscode per bestelling inwisselbaar.  

Je kunt bij ons altijd veilig en vertrouwd betalen via de volgende betaalmethoden:

iDeal: Betaal direct via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

Bancontact: Betaal vanuit België direct via de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.

PayPal: Betaal gemakkelijk en snel met je beveiligde PayPal account, waar en wanneer je maar wilt.

Klarna (achteraf betalen): Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen van Klarna een factuur per mail. Je kunt de betaling dan binnen 30 dagen aan hen voldoen. Tijdens de bestelling doet Klarna gelijk een check, krijg je van hun te horen dat je niet achteraf kan betalen en je hebt vragen, neem dan contact op met Klarna. 

Sofort: Betaal nu met een online overschrijving. Let op dat er op je bank rekening wel het bedrag staat wat je wilt betalen. 


Cartes Bancaires: Speciaal voor onze Franse klanten hebben wij ook de mogelijkheid om met deze card te betalen.

Creditcard: Wij accepteren MasterCard, Maestro & Visa. Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is verzonden.

Y&M Home Creations E-Giftcard: Heb je een Y&M Home Creations E-Giftcard cadeau gekregen en wil je hiermee betalen? Kies deze optie dan als betaalmethode tijdens het bestelproces en doorloop de stappen!

Y&M Home Creations brengt voor géén enkel van de bovenstaande betaalmethoden extra kosten in rekening.

Tip: Bestellen via mobiel of tablet? Accepteer dan altijd de cookies om de bestelling af te ronden. 

Ja, elke getoonde prijs is inclusief BTW. Maar wel exclusief eventuele verzendkosten. In het winkelmandje vindt je de specificatie terug. 

Droogbloemen

Wij hebben voor de droogboeketten speciale dozen. We pakken de boeketten goed in en daarnaast maken we ze met een lint extra vast aan de doos. 

Ja natuurlijk kan dat. Neem even contact met ons en wij kijken samen wat we kunnen aanpassen en wat eventueel het prijsverschil is. 

Jazeker kan dat. Neem contact met ons op en laat ons weten wat je zoekt en wij gaan er mee aan de slag.

Ja, dat doen we zeker. We hebben er bewust voor gekozen om niet te veel boeketten te gelijk aan te bieden, maar op aanvraag is er veel mogelijk. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Jazeker kunnen wij dat. We hebben diverse mogelijkheden. 

  1. Koop bij ons een vaas en vertel wat je erin wilt hebben.
  2. Lever jouw vaas bij ons aan en wij stijlen deze zoals jij wilt.
  3. Wij kunnen bij jou langskomen en stijlen bij jou thuis. Houdt er dan wel rekening mee dat wij er extra geld voor vragen om langs te komen.

E-Giftcard

Helaas kan je dat niet zelf, maar neem even contact met ons op via de klantenservice en we kijken het graag even voor je na. 

Jazeker hebben wij die. Alleen hebben wij ze als digitale cadeaubonnen (E-Giftcard).
Wie weet krijgen we in de toekomst ook gewone cadeaubonnen.

Wil je toch een Cadeaubon cadeau geven kunnen wij altijd wel wat maken. Dat is geen enkel probleem. Neem dan even contact met ons op.

Klantenservice
Onze klantenservice is elke dag bereikbaar van 09:00 - 21:00uur:

WhatsApp: +31(0)6 83508097
Live chat: Chat linksonder met ons.
E-mail: klantenservice@ymhomecreations.nl

Telefonisch zijn wij, op werkdagen, bereikbaar van 09:00-17:00uur op +31(0)71 8891708 

Onze E-Giftcard is wettelijk 2 jaar geldig. Op de card staan de uitgiftedatum en de vervaldatum vermeld. 

Nee dit is helaas niet mogelijk. Dit omdat er verschillende ondernemers in de shop zijn. 

Maar ons verkooppunt Feel Your Web heeft wel zelf cadeaubonnen en die kunnen ook voor onze woonaccessoires gebruikt worden. 

Onze E-Giftcard krijg je digitaal en kan je eventueel uitprinten en zo cadeau geven. Of stuur het zo door naar diegene. 

Nee dit hoeft niet, wat er overblijft blijft op de E-Giftcard staan en kan je voor de volgende keer bewaren. 

De E-Giftcards hebben we standaard voor €25, €50, €75, €100, €150, €200 & €250.

Wil je een ander bedrag neem dan even contact met ons op via de klantenservice

De E-Giftcard is een digitale cadeaubon. Deze krijg je direct ná bestelling direct verstuurd naar je e-mail adres.

Garantie

Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht je binnen dit termijn een klacht over een artikel hebben, dan willen wij dit natuurlijk zo goed mogelijk voor je oplossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Lees van te voren wel even onze klachten procedure.

De garantiebepaling is niet van toepassing in de volgende gevallen:

  • Schade door onjuist gebruik of onjuiste behandeling
  • Slijtage na veelvuldig gebruik
  • Vermoeden van misbruik van garantiebepaling
     

Diverse artikelen zijn uitgesloten van garantie. Dat zijn o.a. glazen accessoires & spiegels. Maar ook eventuele lampjes en batterijen die bij artikelen geleverd kunnen worden. Op glas valt weinig garantie te geven. Als het glas onbeschadigd en met juiste maten / vormen wordt geleverd, dan is het daarna de verantwoordelijkheid v.d. klant hoe je met het accessoire omgaat. Glas verandert namelijk niet van structuur, uiterlijk of kenmerken. Het enige wat er kan gebeuren is dat het beschadigd raakt door gebruik. Hetzelfde geldt voor glasbreuk, dit gebeurt niet spontaan en er gaat altijd een actie of impact aan vooraf. En dat gebeurt na de levering. Als het glas op het moment van levering niet beschadigd / beschadigt was dan is het dus echter door gebruik gekomen. Bij mondgeblazen glas heb je wel al diverse kenmerken bij levering. Dit hoort echter bij mondgeblazen accessoires.
Krassen, beschadigen en breuk vallen in de wet onder opzet, onachtzaam gebruik of normale gebruikssporen.
 

Bij spiegels geldt dat je het goed moet onderhouden, spiegels droog moet houden en nooit met agressieve
schoonmaakmiddelen moet schoonmaken. Gebruik dus geen schuurmiddelen, azijn, chloor, anti-kal etc. etc. en maak de randen altijd droog met een doek als je deze hebt schoongemaakt.
  

Controleer het pakket direct na ontvangst.

Als een zending wordt bezorgd met echt duidelijke transportschade:

- Pak het wel aan, maak foto’s van de doos vóór je de doos open maakt! -

- Als het artikel niet beschadigd is:
Gelukkig dat is een opluchting, maar sorry dat het met het vervoer niet helemaal goed is gegaan. Wij doen er alles aan om het zo goed mogelijk in te pakken, maar helaas weten wij niet wat de vervoerder precies doet met het pakket.


- Als het bestelde product ook beschadigd is:
Lees eerst even ons Protocol
SCHADECLAIM!
Neem ná het lezen dan direct contact met ons op. Het makkelijkst is het om via
WhatsApp contact op te nemen zodat je er gelijk foto's bij kan doen. Ons nummer is +31683508097

Maak dus eerst foto’s van het artikel zodat wij deze direct kunnen beoordelen.
Graag meerdere foto's zodat wij het eventueel weer kunnen claimen bij het vervoersbedrijf.
Dit alles staat in het Protocol SCHADECLAIM beschreven,

Wil je het liever via e-mail doen of heb je geen WhatsApp. Stuur de foto's dan naar
klantenservice@ymhomecreations.nl

Bewaar ook de dozen en het verpakkingsmateriaal. Dit is voor ons eventueel nodig als wij een claim willen indienen bij de vervoerder of leverancier.

Uiteraard worden alle artikelen die schade hebben opgelopen tijdens het vervoer vergoed.  

Levertijd, Verzenden & Bezorgen

Op dit moment leveren we alleen in Nederland, België en sinds november 2021 ook in Duitsland & Frankrijk. Maar wie weet wordt dit in de toekomst uitgebreid.
Houd onze site in de gaten of vraag ons naar de mogelijkheden.

Voor de verzendkosten hanteren we op dit moment 1 tarief. Normaal tarief.
- Voor NL: Gratis vanaf €100,00 anders €5,95.
- Voor NL: Vanaf januari 2022 hebben we voor sommige artikelen ook Brievenbuspakket. €4,25
- Voor BE: Gratis vanaf €125,00 anders €8,50. 

- Voor DE: Gratis vanaf €125,00 anders €8,50.
- Voor FR: Gratis vanaf €125,00 anders €13,50.

Eigen bezorgdienst in Leiderdorp en een straal van 10km 

- Binnen Leiderdorp, minimaal €25 - Kosten: vanaf €50 GRATIS anders €2,50 

- Binnen een straal van 3 tot 10km vanaf de Kastanjelaan. - Kosten: vanaf €100 Gratis en anders €5,95  

Wij bezorgen alléén op afspraak. Bezorgtijden: op werkdagen tussen 13:00 - 21:00 uur. In het weekend in overleg! Na de bestelling krijg je een WhatsApp om een bezorgafspraak te maken.

- Verzendkosten zijn allemaal inclusief BTW & verzekering -

Verzenden in en rond de Maand December / Feestdagen:

In en rond de maand December is het altijd druk met bezorgen. Wij kunnen er dan voor kiezen om te switchen met de vervoerder. Ons team houdt de bezorgtijden van verschillende maatschappijen dan extra in de gaten, Dus het kan gebeuren dat je pakket niet verzonden wordt door jouw gekozen vervoerder. Weet dat we dit met een speciale reden dan hebben gedaan.


Afhalen bij PostNL servicepunt is in de maand december niet mogelijk. 

Ja, wij hebben in Leiderdorp & een straal van 10km vanaf de Kastanjelaan een eigen bezorgdienst.

- Binnen Leiderdorp, minimaal €25 - Kosten: vanaf €50 GRATIS anders €2,50 

- Binnen een straal van 3 tot 10km vanaf de Kastanjelaan. - Kosten: vanaf €100 Gratis en anders €5,95 

 

Wij bezorgen alléén op afspraak. Bezorgtijden: op werkdagen tussen 13:00 - 21:00 uur. In het weekend in overleg! Na de bestelling krijg je een WhatsApp om een bezorgafspraak te maken. 

- Verzendkosten zijn allemaal inclusief BTW & verzekering -  

Als eerste willen wij jou vertellen dat wij alle pakketten met goede zorg inpakken.
Dat wil zeggen dat wij gebruik maken van o.a. bubbeltjesfolie, luchtkussens, piepschuim etc. Daarbij gebruiken wij ook goede verzenddozen. Wij zullen geen verzenddozen hergebruiken. Dit omdat het ons dan niet de garantie geeft dat die doos sterk genoeg is. De binnen dozen daarin tegen kunnen wij wel hergebruiken.

Breekbare artikelen:
Bij alle artikelen die breekbaar zijn staat al dat wijzelf de verzendmaatschappij kiezen. Dit omdat wij het dan extra aandacht aan het pakket kunnen geven en het dan met de juiste verzendmaatschappij mee kunnen geven.
Staat dat NIET bij jouw artikel en wil je ook deze extra GRATIS service?
Geen zorgen, wij hebben als extra service de optie:
- Bezorgen BREEKBAAR!!!
Bij deze optie kiezen wijzelf de verzendmaatschappij! Het pakket wordt dan extra voorzien v.d. oranje breekbaar stickers. 


Gaat er alsnog wat niet goed qua de verzending en komt het alsnog gebroken aan. Geen zorgen, wij zijn verzekerd en wij zullen jou, als het kan, het artikel kosteloos nog een keer opsturen en als het artikel niet meer leverbaar is dan krijg je uiteraard je geld terug.



Schadeclaim indienen?
Lees eerst ons PROTOCOL SCHADECLAIM voordat je contact met ons opneemt.

- Verzendkosten zijn allemaal inclusief BTW & verzekering -

Nederland:
Wij hebben er bewust voor gekozen om met een logistieke verzendmaatschappij samen te werken Via hun verzenden wij op dit moment alleen met DPD & PostNL. Dit kan uiteraard in de toekomst ook weer veranderen.
Wij hebben onderstaande keuze voor jou gemaakt in de check-out
- Bezorgen DPD.
- Bezorgen PostNL
- Afhalen bij servicepunt
- Bezorgen ander adres

- Bezorgen BREEKBAAR!!! Bij deze optie kiezen wijzelf de verzendmaatschappij! Het pakket wordt dan extra voorzien v.d. oranje breekbaar stickers. 

Verzenden Maand December / Feestdagen: In en rond de maand December is het altijd druk met bezorgen. Wij kunnen er dan voor kiezen om te switchen met de vervoerder. Ons team houdt de bezorgtijden van verschillende maatschappijen dan extra in de gaten, Dus het kan gebeuren dat je pakket niet verzonden wordt door jouw gekozen vervoerder. Weet dat we dit met een speciale reden dan hebben gedaan.

 
Met uitzondering van:
- De Waddeneilanden & Marken, daar wordt standaard wel geleverd door PostNL. Wil je een andere verzendpartij, dan zijn wij genoodzaakt om een toeslag (€15,00) te berekenen.

België / Duitsland / Frankrijk:
Wij verzenden alle pakketen op dit moment alleen via DPD
- DPD Home
- DPD Service Point Delivery / Parcel shop delivery / Delivery to a relay point.

Ophaal locatie:
Je kunt je bestelling ophalen bij ons zelf. Op Afspraak

Bezorgen Leiderdorp:
Van te voren nemen we via WhatsApp contact met jou op om een tijd af te spreken.

Bezorgen in een straal van 3 - 10km vanaf Kastanjelaan Leiderdorp:
Van te voren nemen we via WhatsApp contact met jou op om een tijd af te spreken. Wij bezorgen op werkdagen van 13:00 - 21:00 uur. In het weekend eventueel in overleg.

Als eerste willen wij jou vertellen dat wij alle pakketten met goede zorg inpakken.
Dat wil zeggen dat wij gebruik maken van o.a. bubbeltjesfolie, luchtkussens, piepschuim etc. Daarbij gebruiken wij ook goede verzenddozen.

Wij zullen 99 van de 100 keer géén verzenddozen hergebruiken. Dit omdat het ons dan niet de garantie geeft dat die doos sterk genoeg is. De dozen waar wij jouw artikel(en) in doen kunnen wij wel hergebruiken. Dus het kan zijn dat er iets anders op de doos staat maar wel de juiste inhoud heeft.

We willen zoveel mogelijk milieubewust zijn, maar soms ontkomen wij er niet aan omdat we met veel breekbare accessoires te maken hebben.

Helaas kunnen we daar niet leveren. Als alternatief zou je het bij een afhaalpunt kunnen laten leveren van desbetreffende vervoerder.
 

Y&M Home Creations heeft er zelf voor gekozen om de pakketten te verzekeren. Dit is voor ons maar ook voor de klant een extra zekerheid.

Als je iets retourneert ben je zelf verantwoordelijk voor jouw pakket. Jouw pakket is dan niet automatisch verzekerd door ons. Hier moet je zelf voor zorgdragen.
Producten die via ons retourportaal retour gaan zijn ook niet verzekerd. Houdt hier rekening mee!

Wij hebben wel een extra service om alsnog jouw pakket te laten verzekeren. Lees ons protocol Retourneren mét verzekeren.

Ja, je kunt een ander verzendadres opgeven dan je factuuradres. Zo kun je je bestelling bijvoorbeeld ook op je werk of bij iemand anders af laten leveren.
Je kunt ook je pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt van DPD. Deze keuze kan je opgeven bij de check-out,. Let op dat je pas kan kiezen NA betaling.

Een pakket blijft maximaal 7 dagen liggen bij een servicepunt. Daarna komt het automatisch retour. Wil je dan alsnog jouw bestelling willen ontvangen vragen wij jou wel om (weer) verzendkosten te betalen. Ook als je daarvoor gratis verzenden hebt gekregen. Dit omdat wij nu extra kosten moeten maken.


Eventueel kan je op afspraak ook je bestelling ophalen bij ons in Leiderdorp. Lees hierover meer bij de Leveringsvoorwaarden 

Ja, dat kan. Zodra wij de bestelling bij de vervoerder hebben aangeboden, ontvang je een e-mail met hierin een track & trace code. Zo kun je de status van bezorging volgen.

Het kan dus gebeuren dat je nog niets ziet. Als dat zo is dan heb je grote kans dat jouw bestelling nog niet door ons is afgeleverd bij de vervoerder. Heb dan nog heel even geduld. Zodra wij het hebben overhandigt aan de vervoerder wordt de track & trace ook zichtbaar.


TIP: Tegenwoordig hebben vele verzendmaatschappijen hele goede apps. Kan je die downloaden? Doe dat dan ook. Zodra jij je Track & Trace krijgt vul die dan in op je app. En zet je meldingen aan. Zo wordt je het beste op de hoogte gehouden.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten informatie of iets dergelijks bij het downloaden van apps!

Dat kan. Zodra wij de bestelling bij de vervoerder hebben aangeboden, ontvang je van ons al een e-mail met hierin een track & trace code. Zodra wij de bestelling hebben overhandigt aan de vervoerder wordt de track & trace ook helemaal zichtbaar.

Het kan dus gebeuren dat je nog niets ziet. Als dat zo is dan heb je grote kans dat jouw bestelling nog niet door ons is afgeleverd bij de vervoerder. Heb dan nog heel even geduld.

Zie je na 48uur nog steeds niets, neem dan even contact met ons op. Dan kunnen wij even met je meekijken.
Het makkelijkst is om contact op te nemen via WhatsApp. 

Als eerste, wij zijn een klein bedrijf en daardoor kunnen wij geen leuke prijsafspraken maken de vervoersbedrijven zoals al die mega grote bedrijven.

Daarnaast, wanneer je een bestelling plaatst via de webshop wordt er een pakketdienst 'ingehuurd' om te orders op te versturen. Deze rekent hier dus kosten voor. Wij werken samen met Post NL, DHL en DPD. Wij hebben bewust de keuze wat groter gemaakt zodat jij je eigen vervoerder kan kiezen.  AL kiezen wij het liefst voor DPD.

Het pakket gaat eerst naar een sorteercentrum in Zuid-Holland, dan naar een sorteercentrum in uw provincie, dan naar uw huisadres. Dit moet ook allemaal bekostigt worden. Alles kost geld en wij, als bedrijf, leggen zelf ook al geld neer voor het goed verzorgen van de pakketen naar jou toe. Daarom vragen wij dus een kleine vergoeding.

Wij ontzorgen jou gelijk van diverse 'handelingen' zoals:
geen parkeerkosten,
geen kosten voor je auto,
geen benzine kosten,
geen uren bezig om het juiste product te vinden in de verschillende winkels.


Wij hopen dat je daar begrip voor hebt, zo ja dan willen we je ook bedanken daarvoor! 

Sinds januari 2022 hebben wij er bewust voor gekozen om NIET meer te verzenden met sommige maatschappijen.  Dit is een bewuste keuze en die leggen we hier ook graag uit.


in 2021 hebben wij gekeken welke maatschappij voor ons het beste was en ook welke maatschappij voor ons het betrouwbaarst was. DPD kwam daarbij voor ons het beste 'uit de bus.'
Pakketten kwamen 99% goed aan. Raakte niet kwijt, de bedragen schoten niet omhoog, pakketten worden heel vaak binnen de norm geleverd. Uiteraard kan er wel eens wat verkeerd gaan met een pakket. Waar mensen werken, kunnen ook fouten gemaakt worden.

In 2022 hebben diverse vervoersmaatschappijen hun toeslagen omhoog gegooid dat het niet meer leuk werd voor ons, als bedrijf, maar ook niet voor jou, als klant. Of we moeten onze bezorgkosten omhoog gaan gooien. 
Dat laatste wilden wij echt niet. Online bezorgen moet toch ook betaalbaar blijven voor de klant. 
Dit is dus de reden dat wij er nú voor hebben gekozen om het meeste te gaan bezorgen met DPD!
Zeker al het BREEKBARE versturen wij met DPD aangezien die het beste er mee om gaan!

DPD heeft tegenwoordig ook veel servicepunten, dus ook daar kan je als klant je pakket laten bezorgen. 
DPD heeft een goede app waar jij, als klant ook diverse opties krijgt om je pakket ergens anders te laten zetten of te laten bezorgen. Bezorgtijden kunnen aangepast worden.
Oftewel vele opties die ook handig zijn om een pakket te laten leveren.
 

Ben je niet thuis op het moment dat de pakketbezorger bij jou aan de deur staat? Dan wordt het pakket bij de buren of bij een afhaalpunt in de buurt afgeleverd. Er wordt een kaartje achtergelaten met een ‘niet-thuis’ code of je kan via een app zien waar je pakket is gebleven.
Met deze code kun je op je track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Weet je van te voren al dat je niet thuis bent, laat het dan bij een servicepunt afleveren. Dan weet je zeker dat het bezorgt is en kan je het later zelf ophalen. 

Wij houden een verzendtijd van 1 á 3 werkdagen aan, mits het artikel voorradig is.
Wij doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk af te leveren.
Levertijd kunnen we niet voor 100% garanderen aangezien wij afhankelijk zijn van het vervoersbedrijf. Wij willen daar zo eerlijk mogelijk in zijn! 
Wij hopen dat jij dat ook wilt begrijpen.

Houd je account en tracking link in de gaten voor updates. Deze wordt actief zodra je pakket is overhandigd aan de lokale pakketdienst.

1. Woon je op de Waddeneilanden / Marken of woon je afgelegen, dan kan het wat langer duren.
2. Met feestdagen en vakanties gelden er langere levertijden. Wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen.
3. Bij sommige artikelen kan het iets langer duren, in dat geval zetten wij het neer bij het artikel zelf. 

4. In en rond de maand December is het altijd druk met bezorgen. Wij kunnen er dan voor kiezen om te switchen met de vervoerder. Ons team houdt de bezorgtijden van verschillende maatschappijen dan extra in de gaten, Dus het kan gebeuren dat je pakket niet verzonden wordt door jouw gekozen vervoerder. Weet dat we dit met een speciale reden dan hebben gedaan.


- Hoe berekenen wij de werkdagen?
Bestel je op maandag t/m vrijdag vóór 18:00uur dan is die dag nog een werkdag.
Bestel je op vrijdag na 18:00 of in het weekend? Dan is maandag werkdag nr1?


Voorbeeld:

Je besteld op maandag om 17:00 dan is maandag werkdag nr1
Bestel je maandag om 19:00uur dan is dinsdag werkdag nr1
 

Als eerste willen wij zeggen dat we het erg vervelend vinden als dit gebeurt. Maar als het toch gebeurd is, neem dan direct contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk wordt nagestuurd. Uiteraard zitten daar voor jou géén extra kosten aan vast! 

Controleer het pakket direct na ontvangst.

Als een zending wordt bezorgd met echt duidelijke transportschade:

Maak foto’s van de doos vóór je de doos open maakt en kijk daarna of alles in de doos nog heel is.

Als het bestelde product ook beschadigd is:
Wij hebben een speciaal protocol aangemaakt voor schade, Lees eerst ons PROTOCOL SCHADECLAIM voordat je contact met ons opneemt.
Wij kunnen alleen op die manier jouw claim in behandeling nemen.


Bewaar ook de dozen en het verpakkingsmateriaal. Dit is voor ons eventueel nodig als wij een claim willen indienen bij de vervoerder of leverancier.

Uiteraard worden alle artikelen die schade hebben vergoed.

Controleer het pakket direct na ontvangst.

Als een zending wordt bezorgd met echt duidelijke transportschade:

Maak foto’s van de doos vóór je de doos open maakt en kijk daarna of alles in de doos nog heel is.

Als het bestelde product ook beschadigd is:
Wij hebben een speciaal protocol aangemaakt voor schade,
Lees eerst ons PROTOCOL SCHADECLAIM voordat je contact met ons opneemt.
Wij kunnen alleen op die manier jouw claim in behandeling nemen.


Bewaar ook de dozen en het verpakkingsmateriaal. Dit is voor ons eventueel nodig als wij een claim willen indienen bij de vervoerder of leverancier.

Uiteraard worden alle artikelen die schade hebben opgelopen vergoed.  

Nieuwsbrief / Actiecode

Een kortingscode kan een dag, een week of soms langer geldig zijn.
Kijk voor de voorwaarden in de nieuwsbrief waarin je deze hebt ontvangen. Actiecodes kunnen niet achteraf toegevoegd worden aan je bestelling. 

Er kunnen een aantal dingen aan de hand zijn:
- Deze is hoofdlettergevoelig en niet geldig i.c.m. andere acties/ sale/ kortingscodes.
- Is die toevallig niet al verlopen? 

- Heb je de code toevallig al een keer gebruikt? Sommige actie codes mogen namelijk maar 1x gebruikt worden.

- Voldoe je aan alle voorwaardes? Het kan zijn dat er een minimaal bedrag verplicht is voordat je code werkt.

- Bij de aanmelding van de nieuwsbrief krijg je 10% korting. Dit geldt bij minimale besteding van €75. 

- De nieuwsbrief korting geld niet bij E-Giftcards & Shop The Look artikelen. Heb je die in je winkelwagen zal je de melding krijgen dat deze code niet geldt voor die artikelen.

Als je de code toch helemaal goed getypt is en bovenstaande is niet van toepassing en hij doet het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Dan kunnen wij er even naar kijken. Ook wij of ons systeem kan fouten maken.
 

Wij geven op deze artikelen al standaard een leuke korting. Dus ook al shop je al vaker bij ons.

- Je ontvangt na inschrijving een e-mail met daarin de kortingscode.
- De kortingscode is eenmalig bruikbaar en is ±1 maand geldig.
- De kortingscode wordt automatisch geactiveerd in je winkelwagen, nadat je op de button heb gedrukt in de e-mail.
- De korting kan niet met terugwerkende kracht op eerder geplaatste bestellingen worden toegepast.
- De korting is niet inwisselbaar voor geld.
- De korting is niet geldig i.c.m. andere kortingscodes.
- Bij retour van de bestelling wordt de kortingscode niet vervangen of uitgekeerd in geld.
- De korting mag en kan niet gebruikt worden om een E-Giftcard of Shop The Look te kopen.
- Uitschrijven voor de nieuwsbrief is te allen tijde mogelijk onderaan iedere nieuwsbrief. 

Voor deze acties hebben wij een speciaal formulier opgesteld. Deze is hier te lezen.

Bij inschrijving van de nieuwsbrief ga je akkoord met het ontvangen van acties, trends etc.

Uitschrijven voor de nieuwsbrief is te allen tijde mogelijk onderaan iedere nieuwsbrief.   

PRE-ORDER

Producten met een pre-order status zijn producten die je nu al kunt bestellen bij ons, maar waar een langere levertijd voor geldt. Deze optie beiden wij u aan zodat je er zeker van bent dat jij het product gelijk ontvangt zodra het product weer leverbaar is bij de producent.

Wij nemen niet meer pre-orders aan dan de hoeveelheid die wij in bestelling hebben staan bij de leverancier.

Voeg de artikelen toe aan je winkelwagen. Ga naar de winkelwagen om de bestelling te plaatsen en volg de stappen in de winkelwagen.


De stappen zijn:
- maak (als je deze nog niet hebt) een account aan, (dit is niet verplicht),
- vul je adresgegevens in,
- kies een verzendwijze, (verzenden of ophalen)

- Ga akkoord met de voorwaarden 

- voldoe de betaling.

Je bestelling is geplaatst!
Zodra wij de artikelen binnen hebben sturen wij ze gelijk naar jou toe.

Let op:
Als jouw bestelling pre-order items en beschikbare items bevat, houd er dan rekening mee dat jouw bestelling wordt verzonden zodra de pre-order item (s) zijn ontvangen.

We kunnen bestellingen niet splitsen en beschikbare artikelen eerst verzenden. Als je pre-order artikelen én beschikbare artikelen samen wilt kopen, raden we jou aan voor elk een afzonderlijke bestelling te plaatsen.

Voor sommige artikelen kunnen wij een PR-ORDER doen.
Wij zullen dit dan duidelijk aangeven inclusief de verwachte levertijd.

Staat het niet bij een artikel dan is het op dit moment niet mogelijk.
Let wel op:
Bij sommige artikelen is het alleen mogelijk om een Pre-Order te plaatsen i.c.m. vooraf betalen. Achteraf betalen is helaas niet mogelijk en kunnen wij dus ook niet in behandeling nemen. Zodra dit van toepassing is zullen wij dit duidelijk neerzetten bij de Pre-Order.

Je kunt een PRE-ORDER betalen zoals aangegeven. Dus via IDEAL, Mastercard, PayPal en Klarna. (Voor het buitenland gelden er ook andere betaalmogelijkheden)


In sommige gevallen kunnen we geen achteraf betalingen accepteren, maar dat zal dan bij de Pre-order aangegeven staan.

Jazeker is het veilig. Wij houden ook alles netjes bij.

Voor extra zekerheid & bescherming voor de klant is Y&M Home Creations ook aangesloten bij WebwinkelKeur.

Je kunt een PRE-ORDER altijd annuleren. Dit is ook wettelijk zo geregeld!

Wil je jouw PRE-ORDER annuleren stuur ons dan een email met jouw ordernummer, artikel waar het om gaat en jouw naam. Wij zullen het dan z.s.m. in orde maken.
Heb je je PRE-ORDER al betaald, dan zorgen wij er ook netjes voor dat je je geld teruggestort krijgt.

Let wel op: Is jouw order geannuleerd dan kunnen wij de order niet weer aannemen. De enige optie is dan wachten tot het artikel / de artikelen op voorraad zijn. Houdt er dan wel rekening mee dat de verkoopprijs dan kan veranderen.

Ja dat kan uiteraard wel maar houd er dan wel rekening mee dat jouw bestelling pas wordt verzonden zodra de pre-order item (s) zijn ontvangen. We kunnen bestellingen niet splitsen en beschikbare artikelen eerst verzenden.

Als je pre-order artikelen en beschikbare artikelen samen wilt kopen en je wilt de beschikbare artikelen al eerder opgestuurd hebben, dan raden we jou aan om voor elke bestelling een afzonderlijke bestelling te plaatsen.
 

Op het moment dat je de PRE-ORDER besteld, geldt de prijs die er dan bij staat!
Dus wordt de prijs hoger NA de PRE-ORDER dan hoef jij niets bij te betalen.

Een PRE-ORDER kan dus goedkoper uitkomen dan als het artikel weer op voorraad is.

Het kan wel voorkomen dat jij een prijs eerst lager zag voordat de PRE-ORDER in is gegaan. Dit heeft er mee te maken dat wij de artikelen vóór de PRE-ORDER eerst goedkoper hadden kunnen inkopen, maar helaas wordt alles op dit moment duurder en moeten wij ook mee.
Maar als jij een PRE-ORDER doet dan geldt de prijs die er staat als de PRE-ORDER ingaat! en die kan goedkoper zijn als de artikelen echt weer op voorraad zijn.

Retourneren & Ruilen

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wanneer je de gehele bestelling aan ons retourneert, dan worden de eventuele verzendkosten (€5,95 / €8,50) vergoed. Stuur je een gedeelte terug dan worden deze kosten niet vergoed. Dit is wettelijk ook zo geregeld.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


- Let op dat de retourkosten wel voor de klant zijn! Ook eventuele verzekeringskosten / toeslagen (ook dit is wettelijk zo geregeld) -

Als je wat wilt ruilen, stuur dan het artikel via onze retourprocedure terug en maak een nieuwe order aan. *Retourkosten & verzendkosten zijn voor de klant zelf! 

Bij het retourneren van een artikel of je hele bestelling wordt het bedrag teruggestort op de manier zoals de order betaald is, uiteraard minus de retourkosten (als je via ons retourportaal hebt verzonden). Dit houdt in:

- Via iDeal betaald: Het bedrag wordt teruggestort op je bankrekening.

- Via PayPal betaald: Het bedrag wordt teruggestort op je PayPal account. Is je account gekoppeld aan je creditcard? Dan krijg je een melding van PayPal dat het zo spoedig mogelijk terug wordt gestort op je creditcard.

- Via Klarna betaald: Het bedrag wordt positief teruggeboekt op je Klarna overzicht. Je ontvangt hierna een bericht van Klarna met het (eventuele) bedrag dat je nog aan hen dient te voldoen.

- Via Y&M Home Creations E-Giftcard betaald: Het bedrag wordt teruggestort op de E-Giftcard met welke je betaald hebt.

- Via Creditcard betaald: Het bedrag wordt positief teruggeboekt op je creditcard overzicht.  

Voor retourneren hebben wij een retourprocedure. Lees dit goed door! En volg alle stappen. Let op: Retourkosten zijn voor de klant zelf!

Stuur altijd terug in de originele verpakking en zorg dat het goed verpakt is.!

Retourkosten via ons retourportaal:
Voor normaal tarief artikelen: NL €6,50 en voor BE / DE: €11,00. FR: €16,00 Pakket is dan NIET verzekerd!
Wil je je pakket verzekerd retourneren lees dan ons procedure
Retourlabel aanvragen mét verzekering. extra kosten €3,00


Voor afwijkend tarief artikelen hanteren we andere kosten.
Neem hiervoor contact met ons op.

Retourkosten buiten ons retourportaal om:
Voor de exacte prijzen
verwijzen we je naar desbetreffende vervoerder. Let dan wel extra op de voorwaarden. Zeker als je breekbare artikelen terug wilt sturen.


Let op:
- Voor retourneren hebben wij een retourprocedure. Lees dit goed door! En volg alle stappen.
- Alle retourkosten zijn voor de klant zelf! Dus óók de verzekeringskosten en eventuele toeslagen.

- Uw pakket verzekeren via ons retourportaal kan niet! maar wij bieden wel een extra service aan om eventueel via ons je pakket te verzekeren. 

- Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van jouw pakket naar ons. Gebeurt er wat met het pakket tussen jou en ons dan ben jij daar verantwoordelijk voor. Wil je zekerheid qua jouw pakket verzeker het dan! Wij bieden een extra service aan om jouw pakket eventueel te verzekeren.
Wil je liever via een andere manier retourneren dan via ons. Vraag dan bij het servicepunt waar je het pakket aflevert over een verzekering.

Voor retourneren hebben wij een retourprocedure. Lees dit goed door! En volg alle stappen. Let op: Retourkosten zijn voor de klant zelf!

Geen Printer: Lees onderstaande dan goed!
Ben je niet in het bezit van een eigen printer schrijf dan ons adres goed op een papier en plak dit op de doos en ga dan naar een servicepunt die pakketen verstuurd. Zij regelen dan dat de juiste label op het pakket komt. 

Adres:
Y&M Home Creations
Kastanjelaan 20
2351NG Leiderdorp
Nederland


Bewaar de track & Trace goed!
Wij zouden het wel erg op prijs stellen als je ons even via de email: 
klantenservice@ymhomecreations.nl de track & trace doorgeeft.

Stuur altijd terug in de originele verpakking en zorg dat het goed verpakt is.!

Helaas is het wel zo, dat alles wat buitenom ons retourportaal gaat de kosten geheel voor de klant zijn. Ook alle toeslagen en eventuele verzekeringen.

Als je iets retourneert ben jezelf verantwoordelijk voor jouw pakket.
Jouw pakket is dan niet automatisch verzekerd door ons. Hier moet je dus zelf voor zorgdragen.

Producten die via ons retourportaal retour gaan zijn ook niet verzekerd. Houdt hier rekening mee!
Wil jij je pakket verzekeren dan hebben wij wel een extra service. Lees ons protocol Retourlabel mét verzekering
of breng jouw pakket via een servicepunt en vraag daar een verzekering bij. Let wel goed op de kleine letters want breuk is niet altijd verzekerd bij elke vervoersmaatschappij.

- Alle gemaakte (extra) retourkosten zijn voor de klant, ook de verzekeringskosten / toeslagen -

Ja dat kan zeker!!! Dit kan alleen niet via ons retourportaal maar alsnog kunnen wij wel jou een extra service aanbieden om jouw pakket toch te kunnen verzekeren.
Wil je daar gebruik van maken lees dan ons procedure
Retourlabel aanvragen mét verzekering.

Wij vragen voor deze extra service €3,00. Je bent dan verzekerd voor schade/ verlies/ breuk!
Uiteraard zitten er wel voorwaardes aan deze verzekering waar je dan aan moet voldoen.
Deze kosten komen bovenop de normale kosten voor retourneren.


Retourneren met verzekering via een andere pakketservice dienst:
Ook dat kan. Voor de exacte prijzen
verwijzen we je naar desbetreffende vervoerder. Vraag wel goed naar de voorwaardes van die verzekering want er zijn pakketservice aanbieders die veel dingen uitsluiten in hun verzekering.


Let op:
- Voor retourneren hebben wij een retourprocedure. Lees dit goed door! En volg alle stappen.
- Alle retourkosten zijn voor de klant zelf! Dus óók de verzekeringskosten en eventuele toeslagen.

- Uw pakket verzekeren via ons retourportaal kan niet! maar wij bieden wel een extra service aan om eventueel via ons je pakket te verzekeren. 

- Je bent wettelijk zelf verantwoordelijk voor het verzenden van jouw pakket naar ons. Gebeurt er wat met het pakket tussen jou en ons dan ben jij daar verantwoordelijk voor. Wil je zekerheid qua jouw pakket verzeker het dan! Wij bieden een extra service aan om jouw pakket eventueel te verzekeren. Lees dat hier
Wil je liever via een andere manier retourneren dan via ons. Vraag dan bij het servicepunt waar je het pakket aflevert over een verzekering.

Het retourportaal kan je hier vinden Retourportaal (shipping-portal.com)

Voor retourneren hebben wij een retourprocedure. Lees dit goed door! En volg alle stappen. Let op: Retourkosten zijn voor de klant zelf!

Je kunt het retourformulier hier downloaden.

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. 

Ja, er zijn kosten voor het retourneren.

a) Via ons retourportaal: Voor normaal tarief artikelen: Retourneren zonder verzekering! Per Pakket!
NL €6,50, voor BE / DE: €11,00 en voor FR: €16,00. Dit is exclusief eventuele toeslagen.

b) Via ons: Voor normaal tarief artikelen: Retourneren MET verzekering! Per Pakket!
NL €8,50, voor BE / DE€13,00 en voor FR€18,00. Dit is exclusief eventuele toeslagen. 


Uiteraard sta je vrij om het via een andere vervoerder te doen, die kosten zijn dan ook voor jou, deze zullen alleen hoger uit gaan komen.
De retourkosten worden in minderering gebracht bij het bedrag wat je van ons retour krijgt.
Dit geldt alleen als je via het retourportaal het pakket retourneert. Doe je dit buiten het portaal om dan zijn alle gemaakte kosten voor de klant. Ook alle extra toeslagen, verzekeringen etc.

Bij schade/ breuk / verlies opgelopen tussen verzender naar ontvanger is het wettelijk geregeld dat het risico voor de verzender is, in dit geval dus de klant. Let hier dus op! Deze kleine letters wordt vaak niet verteld!

Wil je je verzekeren tegen schade/ breuk/ verlies dan kan je pakket verzekeren. Wij kunnen jou deze extra service aanbieden. Lees ons protocol
Retourneren mét verzekeren .


TIP: Voor kwetsbare artikelen adviseren wij sowieso om het verzekerd te retourneren.
Verzekerd retourneren kan alleen niet via ons retourportaal, Wij kunnen jou wel deze extra service aanbieden. Lees ons protocol Retourneren mét verzekeren .


De kosten om verzekerd te retourneren zijn ook voor de klant. Houdt hier zelf rekening mee.


Stuur altijd terug in de originele verpakking en zorg dat het goed verpakt is.!

Service & Contact

Onze klantenservice is elke dag bereikbaar van 09:00 - 21:00uur:

WhatsApp: +31(0)6 83508097
Live chat: Chat linksonder met ons.
E-mail: klantenservice@ymhomecreations.nl
Zakelijk: info@ymhomecreations.nl

Telefonisch zijn wij, op werkdagen, bereikbaar van 09:00-17:00uur op +31(0)71 8891708
Krijg je ons via de telefoon niet te pakken stuur ons dan even een WhatsApp.

In het weekend kan het wat langer duren dat je een antwoord terug krijgt.
Houdt daar rekening mee.

Y&M Home Creations wilt blijven groeien!

We doen elke dag weer ons best om ons assortiment up to date te houden & mee te gaan met de trends. Wij geloven in krachtige samenwerkingen en kijken graag naar mogelijkheden om onze marktpositie te versterken. Heb je, vanuit zakelijk oogpunt, een goed idee of heb je een samenwerkingsvoorstel welke perfect past bij ons bedrijfsprofiel?

Neem dan contact met ons op. We bekijken elk bericht serieus en reageren persoonlijk.

Graag horen we van jou wat je ons kan bieden. Daar hoort o.a. bij:
- Wat doe je precies met de samenwerking?
- Wat zijn jouw eventuele kosten die je berekend.

- Hoeveel volgers heb je, welke sociale media kanalen gebruik je en wat doe je ermee?

- Reviews van andere ondernemers waar je mee hebt gewerkt

- Voorbeelden van samenwerkingen

- Wat kan je ons aanbieden.

- Wat had je zelf in gedachte toen je ons wilden gaan contacten.

Wij werken namelijk niet zomaar samen met mensen. Je moet wel wat te bieden hebben en gaan ook zeker niet zomaar met iemand in zee qua samenwerking op Sociaal Media.


Stuur ons een e-mail via klantenservice@ymhomecreations.nl Deze zullen wij in behandeling nemen en je kan altijd binnen 14 dagen een reactie van ons verwachten.

De producten die we verkopen zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Tijdens het inkopen letten wij daar extra op! Mocht je onverhoopt toch een klacht over een artikel of over onze dienstverlening hebben, dan proberen wij dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Tijdens openingstijden proberen wij binnen 24 uur te reageren. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je van ons een inhoudelijke reactie.
 

Indien je niet samen met ons tot een oplossing bent gekomen of je bent niet tevreden over onze afhandeling, heb je nog de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als jij stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de jou betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/). 

Y&M Home Creations wilt blijven groeien! En we doen elke dag weer ons best om ons assortiment up to date te houden en mee te gaan met de trends van nu.

Heb je een goed product / productlijn welke perfect past bij ons bedrijfsprofiel? We geloven in krachtige samenwerkingen en kijken graag naar mogelijkheden om ons merk en onze marktpositie te versterken. Neem dan contact met ons op! We bekijken elk bericht serieus en reageren persoonlijk. Stuur ons een e-mail via info@ymhomecreations.nl. 

Winkel

Op dit moment zijn wij een webshop en beschikken we (nog) niet over een bedrijfspand / fysieke winkel.

Onze webshop is 24/7 geopend waar je heerlijk rustig en op je gemak kan shoppen voor jezelf of voor een ander.

- Waar je geen parkeerkosten voor hoeft te betalen.
- Waar je niet heen hoeft.

- Waar je geen benzine voor hoeft te betalen.
- Waar je niet voor in de rij hoeft te staan.


We hebben het wel een tijdje geprobeerd om een deel van onze accessoires te verkopen bij een Conceptstore bij ons in de buurt, maar helaas was er bij die Conceptstore geen echte animo voor onze accessoires.
Wellicht gaan we het in de toekomst nog een keer proberen maar op dit moment blijven we dus alleen een webshop.



Heb jij een verkooppunt en denk jij dat onze accessoires een mooie aanvulling kan zijn voor jouw shop (conceptstore) neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wie weet kan er een mooie samenwerking tot stand komen. 

Heb jij een verkooppunt en denk jij dat onze accessoires een mooie aanvulling kan zijn voor jouw shop (conceptstore) neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wie weet kan er een mooie samenwerking tot stand komen.


Op dit moment zijn wij een webshop en beschikken we (nog) niet over een bedrijfspand / fysieke winkel / fysieke verkooppunt.


Helaas zijn wij gestopt om een stukje van ons assortiment aan te bieden bij een verkooppunt. Wellicht gaan we het in de toekomst weer een keer proberen, maar voor nu houden we het alleen bij onze webshop. 

Op dit moment zijn wij een webshop en beschikken we (nog) niet over een bedrijfspand / fysieke winkel.


Onze webshop is 24/7 geopend waar je heerlijk rustig en op je gemak kan shoppen voor jezelf of voor een ander.

- Waar je geen parkeerkosten voor hoeft te betalen.
- Waar je niet heen hoeft.

- Waar je geen benzine voor hoeft te betalen.
- Waar je niet voor in de rij hoeft te staan.


We hebben het wel een tijdje geprobeerd om een deel van onze accessoires te verkopen bij een Conceptstore bij ons in de buurt, maar helaas was er bij die Conceptstore geen echte animo voor onze accessoires.
Wellicht gaan we het in de toekomst nog een keer proberen maar op dit moment blijven we dus alleen een webshop.




Heb jij een verkooppunt en denk jij dat onze accessoires een mooie aanvulling kan zijn voor jouw shop (conceptstore) neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Wie weet kan er een mooie samenwerking tot stand komen. 

Y&M Ophaal / Afhaal locatie

Ja dat kan. Deze optie kan je kiezen bij de check-out. Dit is wel op afspraak!

Ophaal locatie:
Y&M Home Creations
Kastanjelaan 20
2351NG Leiderdorp

Na de bestelling krijg je van ons een whatsapp om een afspraak te maken.

Ophalen Leiderdorp bij Y&M Home Creations:
Wij houden 24-48uur aan, mits alles op voorraad is.
Zodra de bestelling klaar is krijg je een e-mail dat je je bestelling op kunt komen halen.

Ophalen Lisse bij Feel your Web,
Elke woensdag rijdt iemand van Y&M Home Creations naar de winkel om daar bestellingen te brengen. Vanaf dan kan je je bestelling tijdens openingstijden van FYW ophalen.

Openingstijden FYW
Woensdag t/m Vrijdag: 10:00 - 17:30u
Zaterdag: 10:00 - 17:00u

Adres: Kanaalstraat 72, Lisse

Onze openingstijden zijn:
Maandag t/m Vrijdag van 13:00-20:00uur
In het weekend eventueel in overleg. Neem contact met ons op voor eventuele mogelijkheden.

Let op: Wij zijn alléén op afspraak open!

Na bestelling sturen wij een whatsapp om een afspraak te maken.

Bedankt voor het bezoeken van onze pagina! Wij hopen dat je het antwoord hebt gevonden. Zo niet, neem gerust contact met ons op.